Subhana Allah, Alhamdulillah, Lailahaillawah, Allah Akbar

Wednesday 28 November 2012

Puteri Norjannah & Mohd. Firdaus

Nama saya Mohammad Firdaus, anak kepada Ahmad Nazman dan Sharifah Fatimah.Ahmad Nazman tu anak atuk mili yg no.3. Umur saya pada 19 Dis. ni genap setahun. Saya sudah pandai berjalan, dah ada banyak gigi. Tengoklah gigi saya nampak 2 batang tu. Itu masa raya dulu. Sekarang gigi saya dah banyak.
 Gambar bawah ni ialah ialah gambar kakak saya. Nama dia Putri Norjannah. Umur dia dah dua tahun lebih. Dia dah pandai bercakap.Dia ni manja sabgat dengan ayah saya, Sikit2 ayah, sikit2 ayah..tak boleh jauh dari ayah. Tapi dia rapat juga dengan babah saya. Saya pulak rapat dengan bibik yg jaga saya, maklumlah sejak kecik dia jaga saya.
kami jarang balik BP tempat keluarga ayah saya. Maklumlah mama dan ayah saya kerja di KL. Tapi kami selau juga berjumpa , kadang2 jumpa di KL atau pun di Melaka. Kalau atuk saya datang ke KL dia mesti datang rumah saya. 
Itu saja cerita dari saya dan kakak saya. Nanti kalau ada cerita lain saya akan tulis lagi yee ...bye...

No comments:

Post a Comment