Subhana Allah, Alhamdulillah, Lailahaillawah, Allah Akbar

Thursday 29 November 2012

Iman Daniel & Imran Hafiez


Kami berdua ni anak kepada Lokman Norhakim dan Syahrul fauziah (Intan).Mama kami ni anak Atuk Mili yg bongsu.
 Kami tinggal di KL. Kami berdua ni memang suka bergambar.Macam2 gaya kami buat. Dalam gambar ni adik saya tunjuk jari 3..katanya dia nak adik sorang lagi, baby girl. jadi jumlah semua 3 beradik. Saya Iman Daniel, abang kepada Imran Hafiez. Saya sudah masuk Tadika REAL KIDS . Umur saya pada 20 Dis. ni baru 5 tahun.

Adik saya lahir pada 19 Nov. umurnya dah 3 tahun sekarang. Cakap masih pelat . Masa kecil dulu dia debab..sekarang dah tak debab lagi. Dia kuat menangis. Manja agaknya. Sbb tu saya suruh mama beranak lagi supaya padan muka dia tak dapat manja2 lagi.
Saya suka tolong mama masak ..saya nak jadi chef yg terkenal nanti...
Setakat ni dulu saya menulis . rasa macam nak g tandas aje...byeee.

No comments:

Post a Comment