Subhana Allah, Alhamdulillah, Lailahaillawah, Allah Akbar

Saturday 26 January 2013

Sambutan Maulidur Rasul ...

24 Jan. Adalah hari sambutan Maulidur Rasul SAW. Sejak hari Ahad aku dah berada di rumah Suria. Anak dia demam, jadi aku ikut dia balik Melaka. Nak tinggalkan rumah susah skrang ni. Khairil yg selalu datang rumah kalau aku tak ada tu, sakit pulak. Puas fikir nak suruh siapa beri makan kucing dan jirus pokok2. .....last2 aku suruh saja budak Indon yg sekalu bersihkan rumah aku.
Sambutan maulid kali ini  aku rasa macam senyap aje...ke aku yg  tak g masjid. ??? Walau apa pun aku bukak fb utk dapay ilmu yg baik utk diamalkan sempena sambutan ini. Sebenarnya berselawat  sepanjang masa adalah perkara terbaik dlm kehidupan kita ini. Dari fb banyak ilmu yg kita dapat. Hendak tak nak aje utk mengamalkan. Zaman sekarang banyak kemudahan utk dapat ilmu . Hendak atau tidak aje...

No comments:

Post a Comment